02 december 2006

And your buddie is....Kitty!!!!


Toeval bestaat niet en voorgevoel moet je terdege serieus nemen..
Ik heb vanaf het moment dat ik ben geselecteerd het voorgevoel gehad dat ik in Januari weg zou gaan , dus toen Margreet mij vorige week mee deelde dat het waarschijnlijk van half april tot half mei zou zijn, was ik lichtelijk verbaasd. Niet dat ik het erg vond, want dan is het weer in Barcelona natuurlijk geweldig. Maar aan de andere kant moet je dan nog best lang wachten en is het allemaal niet zo nieuw meer.
Okee, gister was de dag van de waarheid, op survival bij Libelle. De meest van de deelnemers ontmoet, stuk voor stuk leuke spontane meiden, lekkere babbel en allemaal enthousiast. Wordt door twee van de dames 10 jaar jonger geschat, make my day, altijd leuk natuurlijk!!
En Kitty, mijn lerares en tevens soulmate op de weblog.Leuke meid, lekkere kwebbel net als ik, en we praten alsof we elkaar al jaren kennen. Weer die warme deken, een echt libelle-gevoel kwam dan ook weer ten tonele.Alles gehoord van hoe het straks zal gaan en heel veel vragen beantwoord.
Het worden 4 weken van allemaal leuke dingen doen, veel zien en een beetje werken.

We krijgen er heel veel zin in, alles is leuk, wat een kansen!
Toen een van de dames mij vroeg wanneer ik zou gaan en ik daar antwoord op gaf, hoorde Margreet mij. En die zei dat ik over de datum nog even met haar moest praten, omdat ik waarschijnlijk iets eerder zou vertrekken.
Okee, groot blad met alle fotos op tafel onder het genot van allerlei heerlijke spaanse hapjes (Libelle dikke pluim, jullie hebben echt je best gedaan om het voor ons zo gezellig te maken) komt er een groot bord ten tonele waarop de gekoppelde medewerkers met foto opgeprikt staan. Goh zegt Kitty, sta jij nou bij mij?? Ik kijk, en waarempel... Ze zegt maar dan ga jij ook 12 Januari! Schrik, dat is snel.. En ja hoor, Margreet hoopt dat ik dan ook kan, want een van de andere deelnemers die eerst met Kitty zou gaan kon alleen maar in mijn periode, dus als we konden ruilen??
Kitty is dolenthousiast, ik ben even verbouwereerd, en vervolgens dringt het tot mij door. Ik ga toch in Januari, en ook nog met Kitty!! Geweldig!!!!!!(Wil nu alles van je weten,en vooral: SNURK JE OOK?? HaHa)
Mijn hersens werken op volle toeren, het is dan niet zulk mooi weer, maar ik stort me dan echt in iets compleet nieuws, in april is er al zoveel meer ontdekt en in Januari kunnen we nog heel veel ontdekken. Nu nog het thuisfront op de hoogte brengen en mee delen dat ik over 5 weken al vertrek.. We krijgen een hele leuke tas mee met allerlei spaanse lekkernijen en freubeltjes,(om het thuisfront te paaien) dus dat zal wel lukken. Toeval??? Echt niet , dit heeft zo moeten zijn!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi mama spannend 12 januari al wel toevallig dat je met kitty gaat he?
spannend ik zal je heel erg missen maar gellukig mogen we contact met elkaar houden.
wel spannend met papa en lynn alleen zou wel een bende worden :-)
maar gelukig hebben we sandara nog !
mag er logeren en met diana spelen en bij opa en oma hou ik ook wel gezelschap.
dan kan ik ook nog met kay-lee en may-britt spelen.
en normaal zie ik mama toch haast niet alleen 's avonds op de bank tv kijken zal wel eenzaam worden maar gelukkig hebben we papa nog !
dikke kus syl

Kitty zei

Hoi hoi Jolanda! En óf het toevallig is zeg!!
Wat een ontzettend leuke middag hadden we! En dan de 27ste nog een keer terug naar Aalsmeer voor green-screen opnames! (make-up, stiliste erbij, ik verheug me er nu al op)

Of ik snurk? Heel af en toe als ik op mijn rug lig. Maar meestal hoor ik het zelf, schaam ik me dood en draai ik me snel om :)[br]Hoe zit het met jou dan?

Anoniem zei

Hai Jolanda eindelijk gelukt om een berichtje te sturen.
Hartstikke leuk voor je dat je naar Barcelona mag.
Nog een paar nachtjes en dan is het zover.SPANNEND ,MAAK ER WAT VAN EN WE KEEP IN TOUCH.

Heel veel plezier en geniet van elk moment, want voor je het weet ben je weer thuis.kussssssss Jose