09 december 2006

De naakte waarheid...


Laten we eerlijk zijn, je krijgt niet elke dag een camera voor je neus waar je eigenlijk heel veel van je zelf moet laten zien. Ik mocht mijn kleren aan houden hoor, ha ha, want het kan nog erger natuurlijk!!

En toch is het nog even wennen..
Gisteren was het dat ik de Endemol ploeg op visite kreeg. Nou ja ploeg, ze waren met zijn tweetjes. Nadat ze eergisteren contact met mij hadden opgenomen of ze wel iets eerder mochten komen, is er nog wel wat tijd verstreken voordat ze er waren.

Eerst was de vorige afspraak verlaat, en toen waren ze Erica kwijt!! Jeetje, wonen we toch in een boerengat, of is hun Tom-Tom gereincarneerd in een Tam-Tam?
Toen ze er dan toch eindelijk waren, 10 minuten na de oorspronkelijke afspraak, hadden we natuurlijk de koffie bruin en allemaal lekkere soesjes op de tafel. Ik heb gevraagd of ze voor een aflevering kwamen van groeten uit de rimboe, want ze waren bijna in Duitsland beland voordat ze toch in Erica zijn aangekomen! Ha ha, humor, maar ze waren er nu dan toch.

Snel de koffie op, en aan de slag.. Of de gordijnen wel open mogen, voor het licht?? Ahhh, ze zijn net nieuw, zie je er niets van...
Maar dat wordt later ruimschoots goed gemaakt. Jolanda op haar beste belicht, en praten maar.
Gezellig hier, nou dat is ook mijn hobby, ok, dan maken we daar een leuk plaatje van.. Sigtseeing huize Regtop, super. Ik kan zo aan het werk bij Libelle, zegt de cameraman, heel sfeervol ingericht. Dat doet je wel goed, na een weekend jezelf afmatten om het toch maar zo snel mogelijk te metamorfosen..
En dan Johnny en de kids aan het woord, en vooral lekker eerlijk blijven hoor, kom ik op mijn best in de picture!! Maar het valt mee. Na een paar ontroerende antwoorden( Mama kookt toch het beste!!) is het alweer klaar. Nog even een shotje bij de voordeur, en ze moeten alweer gaan.
Niet even wat drinken?? Nee, druk druk, bij Endemol wordt op ze gewacht, er is wat teveel tijd verspeelt. Maar met de complimenten, normaal bleven ze wel altijd, vertrekken de dame en heer weer.
Dussss...dat was het dan. Goh, bliksem snel, maar wel gezellig. Ben benieuwd wat eruit rolt, of ik niet in een aflevering van ''jouw huis, mijn huis'' beland..

Nu is het zo dat alles er picobello uitzag, ik inclusief.. Ik was niet zo fit, maar de situatie was aanzienlijk verbeterd na een morgen wat langer slapen(Zo lief van Johnny!!), en na mijn eigen make-up sessie was het toch wel om aan te zien, al zeg ik het zelf.
Ik was dus nogal in shock toen ik gisteravond in de email een berichtje had van Endemol: Of we op de dag van de green screen opname geen make-up willen aanbrengen s'morgens. Ze gaan ons daar heel mooi maken, en we mogen ook accesoires meenemen, zoals een zonnebril , en leukesjaaltjes enzo. Mogen jullie raden hoe ik in de trein ga zitten op reis naar Aalsmeer zeg, hoe kunnen ze dat nou vragen!! Ik zie er zo ongeveer uit als een 101 dalmatier zonder make up, en dan zo over straat?? Ok, het blijft een enorm avontuur, en beroemde mensen gaan ook wel eens ''zonder'' over straat, toch?

Dus in het kader van "Wat een lef'' schrijven we deze uitdaging ook maar bij ons lijstje.
Het barca-avontuur blijft boeien, dus Kitty:'' kom op meid, we gaan voor de naakte waarheid!!!''




1 opmerking:

Kitty zei

Klinkt echt als een kort bezoekje. Maar het viel allemaal best mee toch? Binnen een half uur ben je aan de camera gewend, althans, dat had ik. Jij heb in ieder geval een foto van die happening, bij ons lag de camera op het salontafeltje en is daar ook blijven liggen =(
Wat woon je overigens in een groot huis!! Heel anders dan ons rijtjes-
vinexwoninkje. (waar ik overigens zeer tevreden mee ben, hoe groter hoe meer poetswerk *hahahaha*)
Jolanda, heb jij zelf geen rijbewijs? (en heb je mijn e-mail ontvangen?)
Kitty