21 december 2006

De geboorte van de casa

Ik ben zo blij!!! Ik heb beeld en geluid. De casa is in beeld, en nu kan ik me eindelijk een beetje een voorstelling maken van wat er gaat komen.
En ik vindt het GEWELDIG!

Wat heeft het toch lang geduurd voordat de site de lucht in ging zeg.
Je weet natuurlijk al ver van te voren wanneer het gaat gebeuren, dus wachten en wachten en wachten.
Alles ga je nu aftellen, dus eerst was afgelopen vrijdag het moment van Niesje en Tanja. Die beten het spits af en vertrokken naar Barcelona. Ik was gewoon en beetje zenuwachtig, het ging nu echt beginnen.
En wat wil je dan graag weten hoe het gaat, niet normaal. Hoe was de reis, hoe ziet het eruit, en vooral....is het leuk? Dus weer wachten en wachten en wachten tot de doop van de casa..

Toen ik gisteren in de auto naar mijn werk reed( Errug lui, maar ozo lekker!!) zat ik wat te mijmeren over Libelle. Ineens is daar namelijk een band. Je voelt je ineens verbonden met het blad, als een soort vriendin. En dat is natuurlijk ook te danken aan de geweldige "omarming" zeg maar die we kregen vanaf het begin tot aan nu.
En ook de kennismaking met de mensen die er werken, zo leuk! Franska, de hoofdredactrice bijvoorbeeld, die elke week voorin het blad een inleidend stukje schrijft. Fotootje erbij, erg leuk. Met de kennismakingsdag was zij er ook bij, dus als je nu het stukje leest is het net of je een beetje bij de familie hoort, heel apart is dat..(Of ben ik nu iets te zweverig??)
En dan Kitty.. ik heb met haar al en heel leuk contact, en het is net of we elkaar al langer kennen. En dat is dat gevoel van"gezellig'' , het bandje van de casa..

Dussss, gisteren was het zover, hij ging eindelijk de lucht in, heb de hele dag gewacht, maar de moeite waard hoor! En wat leuk om nou een voorstelling te hebben van wat gaat komen. Toch was er dat nare bericht van Tanja die de feestvreugde deed verstommen. Wat naar dat haar zoontje is opgenomen in het ziekenhuis, weg leuk begin. Ze is alweer terug naar huis, en terecht, daar is geen twijfel over mogelijk.
Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met Mees, zodat ze de draad weer op kan pakken!!

Goed, neem maar gauw een kijkje in de casa, voor je het weet zit ik er!!
Nog 3 weken, en dan ben ik niet meer van dat scherm af te branden! Voorlopig ga ik eerst nog nog werken aan de tulband en daarna aan de zwemband... Die andere band komt nog, en wel zeer binnenkort! Wordt vervolgd!!

1 opmerking:

Kitty zei

Zweverig?
Hahaha, een beetje wel ;)
Maar wél herkenbaar.
Ik schreef er vandaag ook een stukje over: http://casa-libelle.blogspot.com/2006/12/het-familiegevoel.html

Nog iets minder dan 3 weken Jolanda!!!!

Kitty