07 december 2006

Het libelle-meisje"next door''


'Hoor de wind waait door de bomen..' Te laat, het heerlijk avondje is al voorbij.

Toch is het altijd weer een gezellig gebeuren, en hoewel die dames van mij het stadium van geloven reeds zijn gepasseerd, heb ik een paar heerlijke nichtjes die nog vol overtuiging zijn dat Sinterklaas bestaat. Genieten dus.. Er is toch niks leuker dan blije kindergezichtjes bij het krijgen van nog meer speelgoed?
Alhoewel, ik kan wel wat bedenken.. Wat dacht je van mijn blije gezichtje na het metamorfosen van de woonkamer??We zijn klaar met behangen, en vanavond zijn de nieuwe gordijnen opgehangen, we hebben de deadline gehaald!! En het lijkt geweldig!! Vooral als familie en vrienden bevestiging geven( Want dat heb ik toch nodig, al ben ik nog zo standvastig in mijn keuzes) weet ik dat het weer gelukt is!!En dat is heel erg leuk als er een cameraploeg van Endemol op visite komt..
Desondanks kreeg ik vandaag wat volgens mij alleen vrouwen in een bepaalde leeftijdscatagorie krijgen;opvliegers!!

Endemol belde nl. vandaag met de vraag of ze in plaats van half drie om een uur mogen komen, en ik wordt lichtelijk zenuwachtig. Wat gaan ze filmen, wat gaan ze vragen, wat doe ik aan(ik heb natuurlijk weer niks!!), en moet ik niet eerst naar de kapper??
Doe daar bij dat ik al een paar dagen niet fit ben, en snotverkouden, heb een loopneus, loopogen en een stem als kermit de kikker, kortom alles wat bij een fikse verkoudheid hoort.(Ja, Ja Kitty, nu snurk ik zelfs!!) Ik zie er voor mijn gevoel niet uit, en dat is niet zo handig als ze een filmpje van je komen schieten.

Maar ja, wat kan ik er aan doen?? Helemaal niets, maar hopen dat alles morgen weer een beetje in vorm is getrokken, en vooral maar mezelf blijven. Daar ben ik tenslotte ook op geselecteerd....maar.... mezelfzijn is ook rennen, poetsen, vliegen, stressen, dat hoort ook bij mij.

Nou ja,dat doe ik dan maar voordat ze komen, daarna zet ik koffie, slagroomsoesjes op de tafel voor het (daar is ie weer) ultieme libelle-gevoel. En daar doen we het voor, toch??

Kom maar op , we zijn er klaar voor!!

2 opmerkingen:

Kitty zei

Hahaha!
Meid, het is zó relaxt die camera-dames in huis. Ze komen niet verder dan dat jij het wilt en controleren écht niet of er vuiltjes en stofjes liggen. Vergeet bovendien niet dat het uitgezonden wordt via het internet, die beelden zijn veel kleiner dan op bv de TV.
Ik heb er van genoten en ik weet zéker dat jij dat ook gaat doen.
Doe Anne Marieke en Anouk vooral de hartelijke groeten van mij!

Anoniem zei

HEY BIG SIS!!
IK WIL JE NOG EVEN VAN HARTE FELICITEREN MET HET FEIT DAT JIJ GESELECTEERD BENT OM NAAR BARCELONA TE GAAN...
MEID WAT EEN UITDAGING, EN ECHT WEER IETS VOOR JOUW HE??
IK HEB JE WEBLOG NU ONDEKT EN IK ZAL ALLE SPANNENDE DETAILS IN DE GATEN HOUDEN, DUS JE ZULT NOG WEL VAKER IETS VAN MIJ HOREN HIERO.
IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES DAAR IN SPAIN EN LAAT ZE EEN POEPIE RUIKEN!!!
(JOUW KENNENDE GAAT DAT VAST LUKKEN :)
DIKKE KUS HIER UIT HOOGEVEEN EN SEE YOU SOON!!!!
PEGGY.