12 december 2006

De hitte van December

Gisteren stuurde Kitty mij een adres met hele mooie Barcelona foto's, echt hele mooie!!
Zulke waarvan je denkt,'' zat ik daar maar,'' of van ''dat zou ik wel eens in het echt willen zien...''
En ineens was daar het gevoel! ''Jeetje ik ga echt, en al over 4 weken!!!"
Maar ik moet nog zoveel doen, en er gebeurd nog zoveel!! Eerst de 60e verjaardag van mijn moeder, dan mijn eigen verjaardag, kerst niet te vergeten... Om maar te zwijgen over het feit dat de boom en de versiering nog in de steigers moet en alle kerstkaarten die nog geschreven moeten worden.
Extra koopavonden op het werk, de boodschappen in huis halen, dan oud en nieuw vieren met de buurt bij ons thuis.. En dan moet ik tussendoor me ook nog voorbereiden op mijn barca-avontuur..van alles nog kopen dat huis en haard in ieder geval goed achterblijven, een paar handige dingen voor mezelf inslaan....en mijn koffer inpakken(iets ontspannender, want volgens Kitty is 20 kilo eigenlijk best veel, maar ook voor mij?)

Jeetje, ik heb tijd te kort, HELP!!!.

Maar dan ineens realiseer ik me dat het elk jaar om deze tijd hectiek is. En elk jaar weer laat je je opfokken door de commercie, en alle drukte daar omheen. En elk jaar neem ik me voor dat niet meer te doen, en toch gebeurd het...

Nu is er alleen een groot verschil met andere jaren; IK GA NAAR BARCELONA!!
Ik moet nu mezelf nu gewoon heel goed gaan behoeden voor het feit dat ik daar niet straks helemaal afgepeigerd zit van alle drukte van december...
Dus Jootje, keep it koel, en dat kan jij wel! Ahum, praat jezelf vooral moed in, je hebt het nodig!!

4 opmerkingen:

Kitty zei

http://www.barcelonagids.com/placeitem.php?gelegenheid=102

Dit is de URL van die foto's voor de liefhebbers.

Jolanda, hoevéél kan een mens meenemen voor 1 maand? Je neemt je 4 lievelingsbroeken mee en twee of drie rokjes.
Een paar laarzen, een paar schoenen en een stel gympjes voor als je sportieve daen hebt.
Nou vooruit, neem nóg een paar schoenen mee![br]Een aantal shirtje die bij álle broeken en rokken passen, 5 leuke truien, twee cobertjes, 1 winterjas (maar die heb je aan als we gaan) 7 onderbroeken/boxershorts/string or whatever you are wearing, 3 bh's en meer heb je toch niet nodig??We hoeven toch geen modeshow te geven?
En voor de rest gaan we lekker shoppen in uitverkoop-Barcelona!

Anoniem zei

Hoi hoi Jolanda,

Nou ik hoop dat dit berichtje wel aankomt. t'Zal wel want ik heb gisteren uitleg gehad van de web-bloggers.

Kalm aan doen he Jootje voordat je weggaat. Maar goed dat weet je ook wel.
Ik ben ook altijd zoooo!! kalmmmmm....

Groetjes en tot maandagavond

liefs,
Mieny

Kitty zei

Daar vergat ik gisten toch helemaal iets!!
Nodig aan schoonheidsmiddelen: een dag en nachtcrème (en dat is al optioneel), een foundation, eventueel een camouflagestiftje, rouge, twee kleuren lippenstift, drie kleuren mascara, 2 of drie oogpotloden.
Gel, wax, haarlak en klaar ben je. Meer heeft een mens niet nodig om er picobello uit te zien.
Daar heb ik zomaar je beautycase terug gebracht naar het niveau toilettasje *lol*

Anoniem zei

Hee Jolan,
Leuk hoor die weblog!!
wat een verhalen, we houden je in de gaten hoor ;)

vind het echt super leuk voor je!
Geniet er van en denk maar lekker (niet) aan je collega's als je daar bent, lekker gaan genieten ;)
wij redden ons wel met z'n tweetjes bij de afdeling. anders moet fré nog maar iemand er bij zetten :P



Heel veel plezier en doe rustig aan de komende tijd!
zie je woensdag!!
en alvast
happy birthday!!!!

Groetjes Francis