30 november 2006

Behangkoorts

Zo, de werkweek zit erop, nu ga ik me focusen op morgen. Een hele lange dag van negen tot negen, mijn voetjes protesteren dan ook hevig. Maar als die oude baas weer in het land is moeten er weer heel wat wensen vervuld worden, dus wij leggen in de winkel heel wat kilometers af om de klant en vooral ook de baas tevreden te stellen. Blauwe vingers van het kadootjes inpakken, lange rijen, maar ook weer zo gezellig dat de feestmaand weer is begonnen. En geduld, heel veel geduld, dat moet je hebben, want iedereen heeft haast en is gestressed, en wil alles apart ingepakt hebben en het liefst zo snel mogelijk! Moeilijk, maar ik redt het wel, heb tenslotte al 20 jaar ervaring, maar toch is het soms ook wel slikken en weer doorgaan, zoals het een goede verkoopster betaamd.
En na die lange dag rijden we moe naar huis, doen de deur open en....Help!!!!!! Een muur blijkt in plaats van warmrood spierwit met een verdwaalde groene streep te zijn. Hoezo rust?? Maar wel ruim zeg, die witte muur, lijkt veel groter he? De voorbereiding op een nieuwe taupe-kleurige muur met bloemen is begonnen, en er is geen weg meer terug. Alles voor de kijkcijfers, haha, maar het plan lag al klaar voordat Libelle kwam. Gordijnen zijn besteld, maar nu met lichte dwang gemeld dat ze in ieder geval voor volgende week vrijdag hangen.
En zo gaan we dit weekend waarin we Libelle bezoeken en Sinterklaas vieren ook nog behangen. Dus de Sint mag van mij: rij maar stilletjes ons huisje voorbij. Vanaf volgende week ben je weer van harte welkom!!

1 opmerking:

Kitty zei

Oh, ik ben nieuwsgierig!!
Aangezien ik behangverkoopster ben, schieten mijn hersenen nu van links naar recht: taupe-behang met bloemen? Welke collectie? Wit behang met een groen accentje?[br]Ik wil het vanmiddag allemaal horen!
En sinterklaas? Ik verheug me er ieder jaar enorm op maar dit jaar heb ik het voor het eerst laten versloffen. Ik heb voor de oudste nog amper presentjes en voor mijn 'schoonzoon' zeggen en schrijven EEN ding.
Dus ik moet NU, (terwijl ik dit schrijf, had ik al onderweg moeten zijn) gaan shoppen!!

Kitty