28 november 2006

X-Factor?????

Zo, ben net thuis van een lange werkdag en wil natuurlijk als jonge weblogger nog even lezen.. Wat lief al die berichtjes voor mij, kus voor Daan, Johnny en Karin. Vindt dat zoo leuk!!
En natuurlijk mijn" bar"genoot Kitty, lief een reactie voor Johnny!! Ik wist niet dat het zo leuk zou zijn om een eigen site te hebben, ik wordt nog een echte computerfreak. Vandaag heb ik
mijn hele planning omgegooid, want as vrijdag ga ik naar Hoofddorp, waar we alles te horen krijgen over ons Barcelona avontuur.Weer gezellig op de redactie van de libelle, wat echt een libelle ding is. Gezellige hoekjes en plofbanken inclusief slagroomsoesjes wat je het mega libellegevoel geeft. Toen ik er 13 november was voor de tweede screening, voelde het als een warme deken en ik voelde me er meteen een beetje thuis.Dat maakte het gesprek met mental coach Bert helemaal niet eng, de psychologische test van 240 vragen niet zo lang en de camera test met Endemol werd een gezellig onderonsje. Maar nu over vrijdag, dat wordt natuurlijk heel spannend, want dan hoop ik een beetje een beeld te krijgen van waar ik me vol overgave in ga storten. Ik heb echt totaal geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, en een beeld is toch wel handig. We zullen het zien, ik heb er echt zin in. Vooral het ontmoeten van alle 11 andere kandidaten, want we zijn met zijn twaalven. Dat streelt je enorm, dat je uit zoveel kandidaten gekozen bent... X-factor?? Ik?? Echt nie, zal mijn vlotte babbel wel zijn!!

Enfin, morgen eerst nog sinterklaas verplichtingen vervullen en zorgen dat we ons nieuwe behang in huis krijgen. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik dat er nog perse in moet hebben voordat de cameraploeg van Endemol ons op 8 december komt overvallen!! Big Brother in Erica , om je dood te lachen!! Tot gauw, Jolanda.

(P.S: Kitty, de shiftknop vergeten! oeps, ga er de volgende keer wel aan denken ok??)

3 opmerkingen:

Kitty zei

W8-ff! (Ook ik ken internet-turbo)
Had jij een screening bij Libelle?
Ik bij Endemol in Aalsmeer!! Geen kussentjes daar. Wél iemand van de Römers. Ik weet niet welke, die Piet heeft ook zóveel zonen!
Waarom stuur je geen e-mail naar Margreet met de vraag wanneer jij vertrekt?

Kitty

Jolanda zei

Hoi Kitty!!
Ik heb Margreet gebeld nadat ze ongeveer mij 3 keer had geprobeerd te bereiken, en zoals het er nu naar uit ziet ga ik van half april tot half mei. Er is ook bij gezegd dat dat alle kanten nog opkan omdat alle data's iets verschoven zijn. De data's die we eerst hebben doorgekregen voor onze voorkeuren wijken dus af van nu. Wel jammer dat we niet samen gaan dan, maar ik vindt het wel leuk omdat het weer dan natuurlijk al lekker warm is. En.. ik ga jou op de voet volgen hoor!! We zullen het horen vrijdag. Mijn screening is toen verplaatst naar de libelle-redactie. Moest ook eerst naar Aalsmeer, maar het leek ze leuk om het ook een keer bij libelle te doen. PS; ben vergeten hoe ik mijn geschreven stukje later kan veranderen, en heb ons gesprek niet goed opgeslagen!! Zo zie je maar, ben nog lerende!! bb, Jolanda

Kitty zei

Jammer!! (wel boffen met het wee, had absoluut ook mijn voorkeur gehad)
Van de andere kant... heb je ook nooit kans op teleurstelling :) Want zo is het héél gezellig! en misschien ben ik in het echt wel een enorme bitch!
Veranderen: zelfde pagina, ander tab-blad. die waar 'edit' staat. [br]Je klikt daar dan op het blauwe 'edit' buttontje en je kunt aan de slag.