27 november 2006

Kitty bedankt!!

Hee hallo! Dit is mijn eerste stukje op mijn eigen weblog, en dit dankzij mijn medebarcelonagenoot, die mij op weg heeft geholpen, thanks Kitty!! Zoals je al een beetje kan vermoeden ga ik dus een maand naar Barcelona!! Ik ben geselecteerd voor het casa-libelle project, helemaal super!! Wat een uitdaging, gewoon een maand weg van huis en haard en helemaal iets anders doen. Ik zal ze missen mijn man en kids, maar dit kan ik niet laten schieten.Wie had dat kunnen dromen, toen ik ergens eind mei een screening deed op de libelle zomerweek. Doe es gek, dacht ik, en dat heeft tot mijn verbazing goed uitgepakt. De 2e screening was op de 13e, en dat is mijn geluksgetal,en zie daar, geluk!! Via Mieny mijn lieve vriendin een link gekregen en daar was Kitty, een aardige vrouw en zij zit in hetzelfde schuitje.. Gisteravond heeft ze mij wegwiijs gemaakt in het wereldje creeer je eigen weblog, en zie hier mijn allereerste kreet!! Hoop dat ie goed lukt, heb het helemaal zelf gedaan, en ik ben wel blond, duss!! Lees se, wordt vervolgd, Jolanda.

6 opmerkingen:

Kitty zei

Graag gedaan!
Nog even een tipje: als je de shift-knop ingedrukt houdt als je in je blog typt en dan op 'enter' duwt, dan start je op een mooie manier een nieuwe zin.
Kitty

Jolanda zei

Thanks, ik ben al trots hoor!!

Anoniem zei

Hallo Zus,

Goed gedaan hoor! Inderdaad je begint het al te leren zo te zien. Heel veel succes en plezier met je Barcelona-avontuur. Natuurlijk zullen wij het op de voet volgen en wie weet misschien zie je ons nog in Barcelona. Wij hopen voor jou dat dit het avontuur gaat worden wat jij ervan verwacht.

Dikke kus "je-zus" Daan

Anoniem zei

Steeds weer doet ze me verbazen mijn vrouw. Ze gaat naar Barcelona en blijkt ineens een Wizz Kid op de PC te worden. Maar goed als ge(de)mancipeerde man vind ik al gauw alles leuk wat ze doet.

Je kan het meid ga er voor.

Kus van je Hubbie

Kitty zei

@ Johnny
Bereid je voor John, als Jolanda en ik toevallig sámen zouden gaan dan komt ze terug en kan websites bouwen. Hahahaha. Ik zorg er altijd voor dat mijn internet-koorts overslaat op andere vrouwen *lol*

Anoniem zei

yolan, echt iets voor jou dit, ik vind het hartstikke leuk voor je en ik hoop dat je een onvergetelijke tijd in barcelona zult hebben. jou kennende komt dat zeker wel goed! we zullen het zeker blijven volgen!groetjes karin (Collega)