04 januari 2007

Zomaar een dag..

Allereerst wil ik iedereen die dit leest een heel gelukkig en gezond 2007 toewensen!!
Alle restpartijen van oud en nieuw liggen in de prullebak en we gaan ons weer vol overgave storten in een nieuw jaar. Ik ben altijd een beetje weemoedig rond de jaarwisseling, niemand weet immers wat het nieuwe jaar ons gaat brengen. Wat ik wel weet, net als heel veel mensen om mij heen, dat je leventje opeens van normaal kabbelend naar een hectisch onweer kan gaan.
Je wenst elkaar altijd gelukkig nieuwjaar, maar je weet immers niet hoe dat uit zal pakken.
Okee, niemand voorziet gelukkig rampscenarios, maar ik wil wel meegeven dat we vooral maar moeten genieten...

En dat ga ik dus ook doen, haha, en wel heel snel. Over slechts acht dagen zit zit ik in het vliegtuig richting Barcelona!!
Ik ben met mijn laatste werkweek bezig, hoef nog slechts een dag te werken en dan heb ik 5 weken vakantie!! Jeetje, als ik dit zo zit op te typen krijg ik spontaan een darmverplaatsing, en ik voel me heel bevoorrecht. Niet iedereen krijgt zo`n unieke kans om het nieuwe jaar zo goed te beginnen. Tegelijkertijd weet ik ook dat het onvermijdelijke gaat komen: Afscheid van familie, huis en haard voor 4 weken, en dat is best lang.
Een regelrechte uitdaging, dat wel, maar het zal ook best moeilijk zijn.... je kent het niet hè, en al het nieuwe is nou eenmaal onbekend!!!

Ik laat het maar op me afkomen, en volg alle verrichtingen in de casa op de voet.
Volgende week zitten wij er, en we zullen Gera en Niesje opvolgen, die mogen dan naar huis!!
Ze zullen het missen, dat weet ik zeker, maar wij gaan er voor zorgen dat het spannend en gezellig blijft. En dat is geen voorspelling, maar een belofte, let op mijn woorden!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja ja het is inderdaad bijna zover, vakantie.... En dan daarna? Het lijkt bijna of ik naar BC moet ipv jij, ben er gewoon nerveus over. Maar als het eenmaal zo is dan zal het allemaal super gaan dat weet ik zeker. I still be following you! Kus jezus D.

Kitty zei

Nog 7 dagen.
Het aftellen begint. Ik sta stijf van de zenuwen, jij? (En ik heb daar echt niet vaak last van)
Daarnaast ben ik nu behoorlijk ziek, het lijkt op een keelontsteking. Komt het van de spanningen? Vaak wel bij mij. Het slaat óf op mijn maag, óf op mijn hoofd (migraine) óf op mijn keel.
Vorig jaar ben ik slechts één keer bij de dokter op bezoek geweest, dit korte jaar al 2 keer. En het lijkt erop dat ik nog vóór we vertrekken een derde keer zal gaan.
Want ik wil hoe dan ook gezond met je gaan stappen!!

Anoniem zei

Nou voor de zoveelste keer dan maar
kijken of het nu wel lukt.
vrijdagavond 5 jan. en je mams zit aan een uitsmijter terwijl ik dit typ(smaakt goed hoor)hoop dat je een leuke tijd tegemoed gaat daar in barca gaat wel lukken denk ik vooral als je zus en zwager ook nog op bezoek komen,zal een dolle boel worden daar.
alles komt hier met de kids ook zeker goed.
dus DONT WORRY BE HAPPY.(weet niet of het goed geschreven is maar als je maar weet wat ik bedoel)
XXXXX mams

Kitty zei

Deze is voor Ann.
Omdat ik geen e-mailadres van je heb, reageer ik even via de blog van Jolanda.
Bedankt voor je reactie bij mij in mijn weblog. Het toeveogen gaat bij mij vaak moeilijk omdat het niet meteen zichtbaar is. Ik moet als webmaster (klinkt chic hè?) eerst toestemming geven tot publicatie. Dit om te voorkomen dat er te veel troep binnen komt.
Het is zo leuk om te weten dat jij en ik ongeveer even veel qua leeftijd schelen als Jolanda en ik.
We gaan er een heel leuke tijd van maken, je dochter en ik. Gelukkig klikte het meteen dát is al een pro.
Voor we het weten is de maand weer om en staan we met heimwee naar Barcelona weer terug op Nederlandse bodem.

Kitty

gje zei

Hallo Jolanda.

Kun jij misschien vertellen waar gasten kunnen boeken voor een verblijf in Casa Libelle?

Ik heb het al op verschillende plaatsen gevraagd. O.a. aan Kitty op de site weekendhotel weblog
en op haar Blog en aan de redactie van Libelle op de Libellesite.

Het lijkt mij zo nuttig voor het project dat zulke info duidelijk op de Libelle site staat aangegeven. Ik kan mij voorstellen dat vele lezeressen belangstelling hebben voor een reisje naar Barcelona.

Nu ja, na deze poging stop ik met vragen.

Groetjes,

Guido
(mede auteur van het Weekendhotel Weblog en Blogger op Happy Hotelier)

Anoniem zei

He moi moi leiverd (op zien Gronings)
Nog effe he meid en dan begint je grote avontuur. Komt allemaal wel goed joh. Geniet er nu maar van!!

Genieten van de leuke dingen die op je pad komen.

dikke smok,
Mieny

Anoniem zei

@daan:Lief van je, dikke kus, Jo
@ guido: Ik heb voor jou een berichtje achtergelaten op de blog van happy hotelier..
@mams...bedankt voor je berichtje, pas goed op mijn man en kids, ok??
@Kitty...Gaat het al wat beter met je??
@Mieny...komt goud heur mien wicht, dikke smok!!

Anoniem zei

hai buuv,
Het komt nu wel heel dicht bij . Volgend weekend zit je al in Barcelona ,wat gaat dat toch snel.
Eigenlijk denk ik dat ik het wel vreemd ga vinden dat je er gewoon 4 weken niet bent,maar de rest van je gezin wel.Het is toch anders dan als jullie met je allen op vakantie gaan.Maar ik hoop dat je tijd van je leven hebt (en nu genieten maar).Misschien ontdek je wel talenten van je zelf die al jaren verborgen zijn.Je bent per slot van rekening buiten vrouw,moeder,dochter,zus en natuurlijk een hele leuke buurvrouw , ook nog steeds JOLANDA...
vele groetjes Jose.