13 januari 2007

Fasten your seatbelts, we are going!!

HALLO IEDEREEN!!

Hier ben ik dan weer. Niet neergestort, en veilig en wel geland in Barcelona!(met dank aan transavia, haha).Na een emotioneel afscheid van man en kids, ben ik vol spanning en zenuwen in het vliegtuig gestapt. Natuurlijk net op het nippertje, we werden al omgeroepen door de purser. Hoe heet ik ook alweer, nou, hou je vast, mevr. "devroedtevregtop". En dan krijg je een heeele aparte naam als je dat allemaal achter elkaar uitspreekt.
Ik weet het, vliegen is mooi, en ik heb dan ook genoten van de vlucht. Het was heel helder, en we konden heel veel zien. Na anderhalf uur landen we al in Barcelona.Godzijdank, dat heb ik weer gehad, maar het viel me gelukkig heel erg mee.

Leuk hier, een hele aparte gewaarwording als je na een klein poosje in een hele andere cultuur zit. En het weer is geweldig!!! Ongeveer 20 graden en met een glas cava en lekkere tapaz kennisgemaakt met de andere dames van de groep.
Daarna even de koffers uitgepakt en een beetje onwennig rondgehuppelt.
Gisteravond(alhoewel, avond, je eet hier pas om half 10!!) zijn we uit eten geweest in een heel leuk restaurant, waar we met een taxi naar toe zijn gegaan. Samen met de casa ploeg en een klein team van Libelle en de pers. Champagne erbij, wijntje erbij, nou schakel de AA maar alvast in joh, ik kom naar jullie toe als ik weer thuis ben...
En dan denk je dat je lekker kan slapen met al die alcohol, nee dusss. Ik heb het zo warm gehad, het leek wel een vervroegde overgang. En dat terwijl ik alleen in bed lag!!!
Ja, en toen vanmorgen vroeg op en een ontbijt regelen samen met Mandy.. Je loopt daar in een supermarkt, en dan beleef je wat. Varkenspoten, gevilde konijnen met hoofd en al er nog aan,hersens in een zakje... nou, wakker ben je gelijk goed hoor...!
Maar het is gelukt, en nu maken we ons op voor een foto shoot..

Wat een belevenissen, en dat voor één dag!
Het gaat een leuke tijd worden, dat weet ik nu al..

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi jootje
heb je mijn smsje nog ontvangen ??
heb jullie gisteravond nog gezien op het terras en vanmorgen weer gelijk de pc aangezet maar zag jullie niet.
hoop dat er op de site van casa straks ook wat te lezen is van jullie amuseer je daar in barca(en niet te veel drinken he zijn we niet van je gewend)kus ma

Anoniem zei

he, mama lief dat je nog ff hebt gebeld was een kort gesprekje maar dat is beter als helemaal geen gesprek klonk wel een beetje hard want het galmt de hele tijd door dat kleine hokje heen maar dat is niet erg meer heb ik niet te vertellen dus dag dag
xxx'jes syl

Anoniem zei

oja mam ik wou nog ff zeggen dat ik ook mijn eigen blog heb

sylregtop.blogspot.com


veel liefs syl

Anoniem zei

He moi lieve Jolanda,

Nou vroeg naar de supermarkt en dan kom je daar konijnen en hersens in een zakkie tegen. Goedemorgen!!!
Tja zo maak je wat mee in een andere cultuur. Maar goed ik lees dat je het erg naar je zin hebt daar. En ik/wij Johan en ik kijken regelmatig even op de site... Grappig hoor om je zo te zien via de computer. Nou lieve meid geniet van de tijd die je daar hebt en trek je maar niets aan van hetgenen wat je daar in die supermarkten tegen kom. Gewoon je hersens gebruiken en maar denken dat vinden die mensen daar nu eenmaal lekker. Veel plezier een dikke kus van mij.
Mieny

Anoniem zei

@ma: ik ga gauw schrijven en morgen staat onze aankomst erop hoor.dike kus van mij ook voor pa

@ mieny:lief dat jullie mij volgen...blijven doen hoor, en we gaan ook koken uit jullie mooie boek...dikke kus van mij.