11 januari 2007

Kofferellende!

Goed nog een nachtje en dan gaat het echt gebeuren... De zenuwen gaan wel toeslaan nu, we hebben gehoord dat we morgenmiddag om 12.15 vliegen. En dat is best vroeg.
Dus gisteren ben ik toch maar eindelijk begonnen met het inrichten van mijn koffer. Je kan het wel blijven uitstellen, maar het moet er toch van komen. Dus, dit gaat mee, dit is wel handig, en dit moet absoluut mee... Jeetje, wat een drama, want zoals ik al zei je moet me niets te kiezen geven. Vanmorgen heb ik mijn koffer gewogen en ik zit al op 16 kilo. En dan moeten alle losse spullen er nog in en al mijn toilletspullen...help...ik moet gaan kiezen!!!

Okee, even time-out..En zonder mijzelf op te gaan fokken, ga ik nu systematisch(????) te werk..
Gewoon kiezen JO, dat is toch niet zo moeilijk? AAArch, dit kost tien jaar van mijn leven!!
Maar ik weet zeker dat het me gaat lukken, het lukt ook elk jaar met de vakantie en dan moet je voor vier personen alles inpakken.

Verder krijg ik tussendoor wel hele lieve kaartjes en leuke kadootjes, zo lief van iedereen, wordt er nu al jankerig van. Dat gaat wat worden morgen op het vliegveld!!
Nou ja, dat is pas morgen.....PAS????
Jolanda wordt wakker, nog 24 uur en dan zit je in het vliegtuig!

2 opmerkingen:

Kitty zei

Daar gaat-ie:
2 spijkerbroeken, 2 gewone broeken (liefst in dezelfde kleur vm combineren), twee rokken.
Een zo'n handig jurkje dat over een broek kan.
Bodywarmer(s), 'n cobertje of vest.
Twee truien, twee t-shirts (meer koop ik wel in Barcelona, het is daar ook uitverkoop!) 4 combineerhemdjes voor onder de t-shirts en jurkje)
Sokken, panty's, ondergoed, 2 pyjama's.
1 paar laarzen hoog, een paar laarzen laag, gympjes.
Camera, batterijoplader, telefoonoplaadsnoer, MP-3 speler. (ik heb een USB-stick en een cardreader voor je camera-kaartje en waarschijnlijk ook een portable DVD-speler)
Beautycase (shampoo en douchecreme koop je weer ter plekke)
Wat boeken.
Vergeet je bankpas niet!!
En vooral héél veel goede zin!!

Volgens mij kom je zo een héél eind Jolanda (en heb je in ieder geval niet meer dan dat ik heb. *lol*)

Kitty

Anoniem zei

Hoi hoi lieve Jolanda,

Een goede nachtrust en morgen en hele fijne en goede reis.
We volgen jou hoor via de PC.

Heel veel succes en plezier en geniet ervan!

Dikke kus,

Mieny en Johan