09 januari 2007

Jolanda& Ebru

Ik ben al een beetje bekend... Vorige week vrijdag toen ik aan het werk was, kreeg mijn dochter een telefoontje van Ebru van de libelle. Of ik wel even terug wou bellen.

Ebru Umar is een jongedame die schrijft. Ze heeft al 2 boeken geschreven, en elke week heeft ze achterin de libelle een interview met bekende en minder bekende nederlanders.
Tot die groep behoor ik dus, die van minder bekende nederlander. Maar minder bekend is in mijn ogen niet onbekend, maar een beetje bekend, toch?

Dus ik bel Ebru terug en tot mijn verbazing wil ze me interviewen.Ik voel me zeer vereerd en natuurlijk zeg ik ja. Lijkt me hardstikke leuk. Ze gaat me zaterdagmorgen opbellen, en dan gaat ze me wat vragen stellen over mijn verblijf in de casa.

En zo geschiedde, ze belt me vanuit Turkije, en we hebben een gezellig praatje met elkaar. Na 20 minuten is het klaar, en in de laatste week van Januari komt het in de Libelle, en wel met foto!

Johnny heeft de struiken voor in de tuin al gesnoeid...
Je weet maar nooit wat Joop van Tellingen van plan is, voor je het weet ligt ie er in!!

Geen opmerkingen: