09 maart 2007

Sorry....ben pas weer geland!!


Okee,okee, ik weet zeker dat ik mijn kleine schare met fans die mijn blogje bezoeken weer kwijt ben..mijn schuld, ik weet het. Kan ik het goedmaken???

Kijk, als je zoals ik een maand in Barcelona hebt gezeten en het vervolgens heeel erg naar je zin hebt gehad, dan is het normaal dat je moet afkicken. Nou is de gemiddelde nuchtere nederlander daar na een week of twee wel mee klaar...maar ik reken mezelf niet tot de gemiddelde nuchtere nederlander, dus trek er maar een paar weken bij, haha..
Nu is het bijtrekken al redelijk gelukt hoor, ik zit alweer in een redelijk ritme.. maar ik ben nog steeds casa-verslaafd zeg maar. Ik kan het niet nalaten om elke dag even mee te kijken om te zien hoe het daar gaat.Dus elke dag even kijken, en dat kost tijd...
En het leuke is dat je daar nu een gevoel bij hebt, ik noem het maar een casa-gevoel. En dat casa gevoel gaat denk ik nooit meer weg...dat blijft bij je tot het moment dat de deuren van de casa sluiten, volgens mij...
Ik vind het niet erg...het is de belevenis van mijn leven geweest..en nog steeds loopt het en beetje als een rode draad door ons leventje heen.
Zo be it..ik ben er weer en ik leef nog steeds,dus laat mij maar lekker nog in Barca zitten af en toe, lekker toch? En ik ben niet alleen hoor, man en kids kunnen het ook nog steeds niet laten.
Dus alles komt gewoon langzaam weer op gang, zo ook het schrijven in mijn blog...ik ben er weer aan toe...dussss hier ben ik weer!!

Ik hoop dat jullie de moed nog niet opgegeven hebben en af en toe stiekum kijken of ik er alweer ben, en anders moet ik maar weer een reclame campagne gaan starten..

Welkom terug Jootje!! En welkom terug allemaal!!!
Ik heb het bloggen gemist, en ben er weer klaar voor... Tot gauw!!

1 opmerking:

Kitty zei

En ik dagelijks kijken, zoeken naar nieuwe woorden, recht uit het hart!!
Gelukkig Jolanda, je bent weer terug!
Ook ná Barcelona valt er nog heel wat te bloggen.
Zo heb ik nog dagelijks iets in mijn Casa-Libellelog te schrijven dat weer betrekking heeft op de tijd daar terwijl de andere dingen vrijwel dagelijks een weg vinden naar weer mijn andere weblog.
Het heeft nou eenmaal veel impact op je zo'n maand van huis, dat is duidelijk.
Welkom terug honey, blog ze!!

Kitty