11 maart 2007

RTL 4!!!??

Morgen gaat het gebeuren..ik kom op tv! Jahaaa, hoezo my star is rising??
Ik vind het toch spannend, en wederom heb ik weer een ervaring te pakken. Vorige week kreeg ik een e-mail van Margreet van de libelle of ik misschien mee wil werken aan het programma in de morgen, lijn 4. Tanja, mijn lieve casa vriendin en mede cavagenoot(hihii) gaat ook!! We moeten gaan vertellen over ons grote casa-avontuur in Barcelona, en wat we allemaal hebben meegemaakt daar. Alles in 7 minuten, tijd tekort dus, maar ja , wel heel erg leuk!
Nou, we liggen in een deuk, nu al.. bereiden ons al voor op de nodige versprekingen( ohh jee, als we maar geen cava zeggen i.p.v casa ) want het is zo live als het maar kan.
De tijd is lekker, we moeten er om kwart voor(!!) negen morgenochtend al zijn, jeetje, ben ik blij dat we nog de visagie in gaan....
Ben ik zenuwachtig voor mijn tv-debuut?? Nou, ik zal het anders formuleren...Er is een lichte spanning waarneembaar in de buikstreek die heet maag en darmen, en mijn hoofd breekt zich over wat ik nu weer aan moet. Verder ga ik vanmiddag met trein en al naar Beverwijk, om zo de nacht door te brengen bij Tan, zodat het uitgesloten is dat we morgenochtend te laat komen...en vooral om uit te sluiten dat ik er uit zie alsof ik een nacht niet geslapen heb omdat ik anders om 4 uur op zou moeten staan.
Nu is de kans dat we alsnog weinig slapen heel erg groot, want we hebben al afgesproken dat we de cava wel aanbreken, en gezien ons klep en bep verleden, hebben we genoeg om bij te kletsen. Het gaat leuk worden dus!!! Hoe zullen we er live uitzien morgen??

Verder gaat het goed met me hoor, en ben ik er klaar voor, dus het valt wel mee dacht ik zo..
Het interview kan komen, en we hebben ter ondersteuning van ons verhaal ter illustratie wat foto's opgestuurd, kortom het wordt lachen!!
Morgenochtend, tussen half 11 en 11 uur. dus....Kom op Tan, we kunnen het, we benn stoere wievn!!
Zal Joop van tellingen nu wel komen, want de bosjes zijn wederom gesnoeid!!

1 opmerking:

Kitty zei

Gelijk hier ook maar wat woordjes.
Het is héél spannend om live op de TV te komen. Tenminste... mijn ervaring was dat ik mezelf hoorde praten maar echt geen idéé had waar ik het over had. Wel over het onderwerp maar meer op automatische piloot.
Ik zal ongelofelijk mijn best doen om te kijken want ik wil wel zien hoe goed je het doet!!
Toi-toi-toi samen met Tanja.

Kitty